Tuesday, October 25, 2011

Spell It Right Competition Challenge - FHLS,MSU ;)


hehey.. im back :)
apa khabar my blogger? :p.. (sorry lame xupdate syg i niy)

spell it right!.. hah,faham2 sendiri lah kan competition ape aku msuk tu.. bhahah :D
benda tu eykin xjangka pun na masuk! tu pun sbb my BFF suroh masuk.. niat malas dah! :D
kena bayar plak kan! xp..

alkisah competition niy dah lame dah.. aku baru na update! pape ntah eykin niy .. HAHA :D
tapi xingt tarikh tu bila.. wuwu* 
start2 pkol 9 ker 10 kot! ( LUPA)..time tu ade class lg.. tp mintak xcuse MADAM..
tu pon menahan dengar bebelan! :D
masuk2 kt leisure hall MSU tu..ketaq lutot sbb dpt turn numb1! hampeh punye MIA! haha
tangan ko mintak kena rendam ngn air panas :D.. 
tapi keajaipan berlaku! thanks la buda PHARMACY na amek turn aku tu kan! BERSYUKUR GILA! :)
tuka ngn numb 12.. WOW! jauhh plak tu kan :D. .HAHA

n competition dah START! ouh..ouh.. aku da lah xbca pape! slamat MIA bace jugak.. 
atas stage wei. ADOI! tgn+kaki sume da naik sejuk! lawan ngn budak nursing SEM4.. 
yang iteorang baru SEM1.. xtahu bape bnyk benda niy lawan!. HOW DARE WE! kan3? :D
cuba2 punye cuba. ALHAMDULILLAH dpt p stage2!



ha! masuk stage 2.. dah start menggelabah lain mcm. HAHA.. start tu pkol 2.30! sempat p makan2 sume,
and..and pukol 2.30 nak mai dah, memanggil2! adoi.. sheram niy. time tu p amek undi. dapat numb 5. . tataw sape lawan group aku time tu.. tggu punye tggu.. hah sekali lawan ngn buda
BACHELOR IN FORENSIC..  pergghh. aku xsuka muka minah tu.. sbb time lawan stage 1.. cewah muka poyo gila. :D.. JAHAT AKU NIY :p.. ..lawan2 punye lawan. aiyaya.. camne aku leyh dpt spell lark. msuk lark stage3.. adoii la.. gila la.. aku xjgka pun na msuk bnda niy.. :D..

                          (a)                                              (b)

(a) muka minah ulat buku bace BUKU. xmacam aku! :D
(b). muka dah penat tunggu! HAHA.. 

DAN AKHIRNYA! haha.. masuk stage 3. aku da kantoi~ susa gila bnda yg na kena eja tu. alahai.. 

TAPI2 iteorg dpt numb4.. okay lah tu kan :D..
sem 1 MEDICAL ASSISTANT (MA) lawan sem4 NURSING+ buda BACHELOR IN FORENSIC. :) :) :) :) :) :)

                                                     
 NAH MUKA KEMENANGAN :D

No comments:

Post a Comment