Thursday, February 24, 2011

masihkah ada peluang kedua seperti dahulu??

hari niyh ekin mengharapkan agar sinarnye kembali sperti dulu :)
TQ to kak yon sbb dgr luahan hati ekin yang mepek2 niyh smlm!hee.

err..
awak.. 
boleyh x ite mcm dulu ? 
  
soalan yang slalu main kt dalam otak aku. 
sedih mang sedih.. tapii.. hanya dia jer taw jwapan 2..

semalam aku dengar larh lgu sofaz niyh!
mang sdih kot..
ea pnah bg lagu 2.. 
skunk cm tol2 t'jdi plak hal uh. erhh ;'(

lirik niyh aku faham betol2! smpay ngis2 kot :'(

Di dalam hati selalu tersimpan
rasa yang takkan pernah bisa ku ungkapkan
kau diam tanpa kata
saatku ungkap semua rasa

Di saat ku ingin dekat denganmu
kau semakin jauh meninggalkanku

dan kau diam tanpa kata
saatku ucap semua rasa

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
tuk cinta yang pernah kita miliki

tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
tuk bisa menjagai hati ini

tuk selama-lamanya

Mungkinkah esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatiku
untuk cinta yang pernah engkau miliki
untuk selama-lamanya


Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
untuk cinta yang pernah kita miliki

tuk selama-lamanya


aha.. masihkan ade seperti tersebut?
masihkah ade kemaafan untuk aku?
masihkan boleyh kita sperti dhulu ?
masihkah?
err.. awak! SAYA SAYANG AWAK!
sekiranya tidak! saya akan redha
dan saya nak awk tahu.
SAYA BAHAGIA KENAL AWK!
TQ SEBAB BG SAYA KENAL AWAK :)


No comments:

Post a Comment