Wednesday, February 23, 2011

seandainya saya boleyh mnx maaf jujo dr hati saya :(

awak.. kalau boleyh sy mnx maaf..
sya mnx maaf sedalam2nye.
sy tahu masalah 2 berpunca dr sy
perasaan sye yg jhat niyh wt ite jd cmnie.

err awk .. kalau boleyh sy mnx maaf..
sy na awk maafkn sy..
sejujo2 hati awk maafkn sy..
sy jnjie xbuat dah.. 

awak.. kalau boleyh
sy na mcm dulu
ite bahagia
ite gembira
ite sentiasa senyum
ite slalu ingat antra 1 sme lain..

sy xna mcm niyh..
sy sentiasa sedih
pk kan ape yg da wt ite smpai cmniyh
ite xrpat mcm dulu.
ite xslalu snyum mcm dulu
ite da x ingat antra 1 sme lain.

ape yang sya harapkan sekarang
sy na ite cm dulu
sy xna mcm niyh
AWAK SY MINTAK MAAF!!
kalau awak na tahu
SAYA SAYANG AWK!
saya harap awak faham
saya xna berakhir mcm niyh jer :'(

2 comments:

FaiRuS NiSa said...

tidak dimaaf kan same sekali.. hikhikhik ^__^ pisssssssss!! =P

++eykin_berry_merry++ said...

haiyo.. jgn mnyak kejam :P

Post a Comment